Akceptuję

Ta strona używa Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej.

facebook +48 535 097 014

Zwroty

14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny

 

KROK 1 :  Kontakt

Jeżeli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, uczynimy wszystko, aby ułatwić Ci proces zwrotu towaru. Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy - to pozwoli przyspieszyć procedurę postępowania.

Masz 14 dni na zwrot towaru od momentu jego otrzymania.

 

KROK 2 :  Formularz zwrotu towaru

Aby zwrócić zakupiony produkt wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu towaru oraz załącz go do przesyłki.

Nie masz drukarki - wystarczy pisemne oświadczenie zawierające dane z formularza.

Pamiętaj o dołączeniu paragonu (faktury) do przesyłki !

 

KROK 3 :  Przygotowanie przesyłki

Towar do zwrotu należy zapakować do oryginalnego pudełka. Przesyłka powinna zawierać:

    • - produkt
    • - wszystkie otrzymane elementy
    • - wszelką otrzymaną dokumentację (karta gwarancyjna, instrukcja)

Pamiętaj o dołączeniu paragonu do przesyłki !


WAŻNE: towar przyjmiemy tylko wtedy, gdy zostanie odesłany w całości, będzie nieuszkodzony i nie będzie nosił jakichkolwiek śladów użytkowania.

 

KROK 4 :  Wysyłka

Kompletny towar wraz z wypełnionym formularzem zwrotu należy odesłać na adres:

DECORA BLUE
ul. Gałczyńskiego 45
87-100 Toruń
tel.: 535 097 014
os. kontaktowa: Aleksandra Koprowicz

 

UWAGA: Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.

!!! Skontaktuj się z nami, a doradzimy Ci w kwestii wysyłki !!! Dane kontaktowe znajdziesz tutaj.

 

KROK 5 :  Zwrot pieniędzy

W ciągu 24 h od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na wskazany numer konta w ciągu 7 dni roboczych zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.